Лип 17 2014

Лендінг пейдж

Posted by admin in Рекомендовано!

В цій статті про лендінг пейдж: що це таке та його переваги.

Не секрет, що сьогодні мало який бізнес обходиться без просування своїх товарів і послуг в мережі Інтернет. Такий підхід має ряд переваг. По-перше, інтернет-маркетинг відносно дешевий. Набагато дешевше розрекламувати свою послугу в інтернеті, ніж, наприклад, на телебаченні чи на радіо. По-друге, відсутня прив’язка до географічного положення. Інтернет доступний скрізь (чи майже скрізь). Наприклад, зараз в Україні популярними є китайські інтернет-магазини, і відстань та кордони не є перепоною. По-третє, рекламуватися в інтернеті модно. Сайти, соціальні мережі — це зараз тренд. З кожним роком все більше користувачів, все більше грошей вкладається в просування товарів та послуг в мережі і все більші прибутки компаній.

Для просування в Інтернет використовуються різні способи.

  1. Реклама на чужих ресурсах. Можна викупляти місця на чужих сайтах і рекламувати там свої товари в різних формах (статті, банери, відгуки). Перевага: не потрібно мати свій сайт. Недоліками цього методу є висока вартість, неможливість виміряти, а який ефект дала рекламна інформація на тому чи іншому ресурсі, витрати пов’язані із створенням рекламного контенту.
  2. Соціальні мережі. Це найпростіший і, мабуть, найдешевший спосіб. Достатньо створити сторінку чи групу і рекламуватися. Недоліки: в розкрутку сторінки/групи також потрібно вкладати, важко виміряти ефективність.
  3. Власний сайт. Також популярним способом є створення сайту. Можна обмежитися сайтом-візиткою, яка міститиме основну інформацію про фірму та її послуги. Але, як правило, це не дасть суттєвого ефекту. Можна замовити цілий портал із форумом, цілодобовою підтримкою користувачів, тематичними блогами та інтернет-магазином. Але його створення та підтримка обійдеться в копієчку, а результат може не покрити витрат. Крім того, в просування сайту також потрібно інвестувати. Альтернативою є лендінг пейдж.

Лендінг пейдж (англ. Landing page) — це сторінка-вітрина, цільова сторінка, сторінка що продає.

З технічної точки зору лендінг пейдж — звичайна web-сторінка. Відповідно і вартість замовлення лендінг пейдж є доступною, значно нижчою ніж цілого сайту. Головна відмінність — її зміст. Він повинен підштовхнути відвідувача зробити якусь дію:

  • зареєструватися на сайті чи підписатися на розсилку;
  • купити товар чи послугу;
  • завантажити чи встановити яке-небудь програмне забезпечення.

Як правило, це виглядає так. На різних інтернет-ресурсах розміщуються оголошення (банери, контекстна реклама), при кліку на які користувач переходить на сторінку-вітрину. Лендінг пейдж є логічним продовженням оголошення. Правильно створена цільова сторінка має значно більшу ефективність, ніж звичайний сайт.

В Україні лендінг пейдж останнім часом набирає все більшої популярності. Це дійсно гарний спосіб отримати віддачу за невеликі інвестиції.

Leave a Reply

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>